در نشست نماینده ویژه رئیس‌جمهور در امور افغانستان انجام شد:

 تقدیر از فرماندار تایباد به جهت تسهیل در افزایش تردد ناوگان حمل‌ونقل

 در نخستین نشست هماهنگی مسئولان استان‌های هم مرز با افغانستان با حضور حسن کاظمی قمی، نماینده ویژه رئیس‌جمهور در امور افغانستان از مهدی شیردل، نماینده عالی دولت در شهرستان مرزی تایباد تجلیل شد.
کد خبر: ۹۵۹۷۴۲۱
|
۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۷:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از تایباد، یعقوب علی نظری در نشست مشترک با نماینده ویژه رئیس‌جمهور در امور افغانستان، معاونین استانداران خراسان جنوبی و سیستان و بلوچستان و جمعی از بازیگران مرز، ضمن بیان اینکه تقویت زیرساخت‌های شرق کشور در ریل و جاده حتماً در ارتباط ما با افغانستان مؤثر خواهد بود، اظهار کرد: اگر زیرساخت‌های شرق کشور را بتوانیم در دستور کار مشترک بگذاریم، سبب افزایش همکاری‌ها خواهد شد.

 وی افزود: اگر بتوانیم عقبه ترانزیت در شرق کشور و استان‌های خراسان رضوی، جنوبی و سیستان و بلوچستان درست بکنیم، در تعامل فی‌مابین و در تنظیم نقش‌ها تأثیر خواهد داشت و بسیار کیفیت خواهد بخشید.

 نظری بیان کرد: خراسان رضوی می‌تواند به دلایل مختلف از جمله ظرفیت تولید بالا، به‌عنوان پیشانی اجرای سیاست‌های کشور در مورد افغانستان در نظر گرفته شود.

 وی مطرح کرد: تلاش ما در طول عمر دولت در استان این بوده است که در وهله اول هماهنگی‌های لازم فی‌مابین ایران و افغانستان در مرز دوغارون به وجود بیاید.

 استاندار خراسان رضوی اعلام کرد: در سالم‌سازی‌ها، ارتقای شرایط کیفی و کمیت‌ها، تغییرات خوبی اتفاق افتاده است؛ لذا مسائل رو به پیشرفت است که همین‌طور هم ادامه خواهد داشت.

 گفتنی است؛ در این نشست با حضور حسن کاظمی قمی نماینده ویژه رئیس‌جمهور در امور افغانستان از فرماندار شهرستان مرزی تایباد به جهت تسهیل در افزایش تردد ناوگان حمل‌ونقل تقدیر شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار